Egy debrecennyi ember használja a CIB mobilappját

A legnépszerűbb funkció annak a csekkolása, megjött-e a fizetés. De az alkalmi utalás is népszerű felhasználási mód.

A bank által kiadott közlemény szerint az egyenleglekérdezés és az eseti átutalás a két leggyakoribb felhasználási cél. A felhasználók hetven százaléka legalább havonta egyszer belép az appba, az átlag pedig 13-14 látogatás havonta. A legaktívabb a fizetési időszak, a hónap első tíz napjában néznek be az appba. Ezen belül is a hétköznapok délutáni órái az igazán aktívak. A “megjött-e már a fizetés” funkción túl az eseti utalás népszerű még.

A nők és a férfiak aránya kiegyenlített a felhasználók között (47 és 53 százalék). A banki app felhasználóinak többsége (65 százalék) vidéki, és 35 év feletti (70 százalék). Az app a bevezetés évében, 2016-ban, megnyerte az év mobilalkalmazása díjat a Mastercard Az év bankja versenyen. Az első születésnapjára pedig elérte az alkalmazás a 100 ezer felhasználós határt.

A bank beépített az appba a #withKey azonosítókód generáló szolgáltatást is, amit a CIB netbanki appjával együtt lehet használni műveletek hitelesítésére. Később pedig a #withPay nevű, a bankszámlaszám ismerete nélküli, telefonszám alapján történő utalási módot is. Emellett az app új verziójában, 2018 második felében a befektetések kezelése, betétlekötések, biztosítások és SEPA utalás is elérhetővé vált.

Forrás: https://fintechradar.hu

Hirdetés






%d blogger ezt szereti: